TIENS zīmols

Jau kopš nodibināšanas Tiens Grupa gribēja radīt savu firmas zīmolu. Tādēļ tika izstrādāta zīmola stratēģija, un zīmola stratēģija un marketinga plāns padarīja TIENS pazīstamu visā pasaulē.2006. gada beigās Tiens Grupa prezentēja savu pamatfilozofiju kā ‘viena pasaule, viena ģimene’ un radīja ilgtermiņa zīmola stratēģiju. Tajā ir ietvertas šādas pamatvērtības:

  • Visaugstākā atbildība
  • Izcils komandas darbs
  • Tā arī ieviesa jaunu zīmola lozungu ‘Kopā mēs visi cits ar citu dalāmies’.
  • Jaunais korporācijas tēls un zīmola stratēģija tika prezentēti īpašās reklamēšanas konferencēs 2007. gada maijā.

Tiens Grupas korporatīvie zīmoli

Zīmola pamatdoma: Viena Pasaule, Viena Ģimene

Pamatvērtības: visaugstākā atbildība, izcils komandas darbs

Zīmola lozungs: Kopā mēs visi cits ar citu dalāmies

Zīmola pamatdoma: Viena Pasaule, viena Ģimene

Mūsu vīzija ir apvienot miljoniem ģimeņu visā pasaulē un savest tās kopā kā vienu veselu.